Інструкція щодо заповнення форми звіту про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань)

Звіт готується державною мовою.

Дата заповнюється у порядку: число, місяць, рік.

1. Щодо пункту 1

Головний розпорядник коштів зазначається відповідно до бюджетного законодавства. Джерело фінансування закупівлі визначається відповідно до підпункту 4 пункту 2 Тимчасового положення. У разі, якщо замовником є підприємство, яке здійснює закупівлі за власні кошти, у підпункті 1.2 зазначається: «Кошти підприємства». Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість закупівлі зазначається у гривнях (цифрами та прописом)

2. Щодо пункту 2

Щодо підпункту 2.1. Замовник визначається відповідно підпунктів 8, 13 пункту 2 Тимчасового положення. У разі здійснення закупівлі підприємствами, замовник визначається відповідно до абзацу четвертого пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2008 №274 «Про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти».

Щодо підпункту 2.3. Зазначається найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб''єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.

3. Щодо пункту 3

Інформація про предмет закупівлі зазначається відповідно до пункту три Тимчасового положення.

4. Щодо підпункту 5.1

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій для процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) встановлюється замовником, але не може бути меншим ніж п''ять робочих днів з дати запрошення учасника.

5. Щодо підпункту 7.3

У підпункті 7.3 зазначається найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб''єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.

6. Щодо пункту 8

Пункт 8 заповнюється лише в разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися, із зазначенням причин відповідно до пунктів 80, 81 Тимчасового положення.

7. Щодо пункту 10

У цьому пункті замовник зазначає таку інформацію:

  • виклад причин і обставин, якими керувався замовник під час обрання іншої процедури закупівлі, ніж процедура відкритих торгів, з обґрунтуванням її вибору;
  • у разі коли в результаті торгів не було укладено договір про закупівлю, — підстави прийняття такого рішення;
  • відомості щодо призупинення процедури закупівлі внаслідок оскарження дій замовника;
  • якщо залучались експерти для участі в процедурі закупівлі, - коротка інформація про них та умови їх участі;
  • інші необхідні, з точки зору замовника, зауваження та коментарі.

Scholarly Lite is a free theme, contributed to the Drupal Community by More than Themes.